((مـنـتـديـات كـيـمـو ســوفـت))

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3 مشترك

ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك

كيوالحب بيد
    كيوالحب بيد
    عضو VIP
    عضو VIP

ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك Empty ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك

مُساهمة من طرف كيوالحب بيد الجمعة يونيو 08, 2007 2:57 pm

Embarassed Arrow انا النهاردة يا جماعة جى بسؤال هو بالنسبالى لغز وهو تعمل اية لو حبيت واحدة بس انت مش عاوزها تحبك علشان ماتدخلش حياتها وتلخبطها مع العلم انها بدأت تحبك ازاى بعد عنها من غير ماتجرحها اتمنى الرد والنبى علشان دى مسألة شخصية واتمنى اجابة سريعة للسؤال دة
    Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    كيمو اخوكم صــــلاح
    قاهر الحب
    قاهر الحب
    عضو VIP
    عضو VIP

ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك Empty رد: ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك

مُساهمة من طرف قاهر الحب الجمعة يونيو 08, 2007 3:25 pm

بدايه على فكره عيب اوى ان اول سؤال كان منك انت يا عم صلاح
    بس شوف يا مان اولا مفيش حاجه اسمها ان حبك ليها او حبها ليك هيسبب لها لخبطه او تعب فى حياتها بالعكس لو الحب ده حقيقى و من قلبك يبقى اكيد هتبقى حافز ليها و عامل مساعد ليها لتحمل اى حاجه او اى متاعب
    لكن لو انت مصمم بقى تسيبها و من غير ما تجرحها يبقى كويس اوى انكم مصارحتوش بعض و ابدا تفهمها انك بتحبها زى اختك و معاملتك ليها على الاساس ده و ابعد عنها تدريجيا و بعد كده اوهمها انك حبيت بنت تانيه
    كيوالحب بيد
    كيوالحب بيد
    عضو VIP
    عضو VIP

ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك Empty رد: ماذا تفعل عتدما تحب شخص لاتريدة ان يحبك

مُساهمة من طرف كيوالحب بيد الجمعة يونيو 08, 2007 8:27 pm

kimoo

اولا مش عيب يااحمد ان المبادرة تكون منى مادام ماحدش سال وكان الكل عايش سعيد ومتهنى
    ثانيا مش لازم تكون المشكلة مرتبطة بيا انا ممكن اكون شوفتها وحبيت اعرضها عليكم
    ثالثا مش عيب انى لما اكون اول واحد اقع فى مشكلة انى اجى واعرضها على اسرتى هنا علشان تحلها معايا
    المهم ان المشكلة تتحل واننا نجتمع على شىء وانا بجد نفسى اشوف ردودكم ومساعداتكم

kimoo Very Happy
    اخوكم صــــلاح كيمو
    abosharara
    abosharara
    )* ادارى *(
    )* ادارى *(

مُساهمة من طرف abosharara الأحد يونيو 10, 2007 3:32 pm

بص يا عم صلاح اول حاجة مش عيب طبعا انك تسال اى سوال احنا هنا اسرة واحدة ومشكلتك او مشكلة اى حد يخصك تبقا اكيد مشكلتنا كلنا
    بص بقا يا عم من وجهة نظرى انا ان ما ينفعشى انك تكون بتحب انسان وما تتمناش انه يحبك زى ما انت بتحيه
    بالعكس انت المفروض تتمنى انه يحبك اكتر دا طبعا لو الحب حقيقى
    الا بقا لو الدرجة بتاع الحب بتاع الانسان دا كانت اكتر من نفسك
    يعنى انت بتحبها اكترمن نفسك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    وبعدين ان عن نفسى حصلت معايا العكس بس مش بالظبط
    واحدة كانت بتحبنى وكدا وانا مش ببادلها نفس الشعور مش لان مشاعرى مع واحدة تانية بالعكس لانى كنت فى الوقت دا كرهت الحب واللى بيفكروا يحبوا وهى بردو دماغها ما كانتشى ماشية مع دماغى فا بس حاولت ابعد عنها لحد اما هى فهمت
    شكرا يا عم صلاح عالنشاط بتاعك دا كلو
    كيوالحب بيد
    كيوالحب بيد
    عضو VIP
    عضو VIP

مُساهمة من طرف كيوالحب بيد الثلاثاء يونيو 17, 2008 1:04 pm

بص ياعم اولا اسف على تقصيرى من ناحية المنتدى واعضائة بس كانت ظروف وان شاء اللة فى مواضيع كتير جاية انشاء اللة وشكرا على ردك

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 2:02 am